KLRG (North Little Rock, Arkansas)

Article

January 28, 2023

KLRG była stacją radiową licencjonowaną dla North Little Rock, Arkansas, Stany Zjednoczone. To było na antenie od 1946 do 2004 pod literami wywoławczymi KXLR, KBOX, KEZQ i KLRG. Jego ostatni właściciel, Willis Broadcasting Corporation, zaprogramował format muzyki gospel i zrzekł się licencji na nadawanie KLRG w ramach ugody z Federalną Komisją Łączności.

Historia

KXLR

13 grudnia 1945 r. Federalna Komisja ds. Łączności przyznała firmie Arkansas Airwaves Company pozwolenie na budowę nowej stacji radiowej na częstotliwości 1450 kHz w North Little Rock. Na czele konsorcjum stał Phil Back, szef lokalnej agencji reklamowej, który wierzył, że Little Rock może wesprzeć kolejną lokalną stację radiową.: 308 Nowa stacja została zainstalowana w budynku Cotton Belt z wieżą umieszczoną między groblą a rzeką Arkansas. Po zakończeniu budowy wcześniej niż oczekiwano, nadawanie oficjalnie rozpoczęło się 14 kwietnia 1946 r. Jako pierwsza nowa stacja radiowa zbudowana w Arkansas po II wojnie światowej: 308 We wczesnych latach KXLR odgrywał kluczową rolę w transmisjach sportowych w Arkansas. John Wells, kierownik stacji, był wcześniej korespondentem zajmującym się piłką nożną Arkansas Razorbacks dla gazety Arkansas Gazette, i KXLR - mimo że był to lokalny punkt sprzedaży o mocy 250 W - zorganizował ogólnostanową sieć stacji emitujących mecze Razorbacks przy sponsorowaniu przez Reynolds Metals Company.: 309 Razorback Network wkrótce zasadziła nasiona stacji w całym Arkansas. W latach 1946-1948 sieć zbudowała lub zapewniła wsparcie dla uruchomienia KHOZ w Harrison, KWEM w West Memphis i KWAK w Stuttgarcie: 310, 317, 318 W 1951 r. KXLR został zatwierdzony do przełączania z 1450 kHz przy 250 watów na 1150 kHz , gdzie mógłby korzystać z wyższego poziomu mocy 5000 watów w ciągu dnia i 1000 w nocy; rzeczywista zmiana częstotliwości miała miejsce 14 stycznia 1953 r. Jednak wysiłki KXLR zmierzające do rozszerzenia na telewizję były mniej udane. Wystąpił o kanał 11, podobnie jak KTHS (1090 AM), ale KXLR zdecydował się wycofać z konkursu w październiku 1954 r., Posunięciem, które utorowało drogę do budowy KTHV. Arkansas Airwaves sprzedał KXLR JM Sandersowi, prezesowi agencji reklamowej w Dallas, w grudniu 1956 r. Sanders odnowił format KXLR i uczynił go popularną stacją Top 40 w okolicy.: 359 Punkt sprzedaży został sprzedany trzy lata później firmie Arkansas Broadcasting, Inc. , którego wszyscy dyrektorzy pochodzili z Dallas; po zmianie członkostwa zmienił nazwę na Little Rock Great Empire Broadcasting w 1963 r. KXLR został zakupiony w 1969 r. przez Starr Broadcasting Company, firmę należącą do konserwatywnego komentatora politycznego i założyciela National Review Williama F. Buckleya Jr. Z czterech stacji zakupionych w w tym samym czasie KXLR był odstający - miał format muzyki country zamiast programów Black, które nadawały pozostałe trzy sklepy, takie jak WLOK w Memphis. Starr był właścicielem KXLR do 1979 roku,

KBOX, KEZQ i KLRG

W 1981 roku Shamrock Broadcasting wystawił KXLR na sprzedaż. Jednak stacja nie została faktycznie sprzedana przez kolejne dwa lata, kiedy KEZQ Spółka komandytowa kupiła stację za 500 000 USD. KEZQ Limited Partnership była właścicielem stacji FM KEZQ i stacji AM KIEL (1500 AM), obie posiadające licencję dla Jacksonville i zdecydowały się zbyć tę ostatnią z gorszym ułatwieniem nabycia KXLR. We wrześniu tego roku znak wywoławczy KXLR zniknął ze stacji po raz pierwszy od czasu jego rejestracji, kiedy nowi właściciele ponownie uruchomili go jako KBOX w formacie Top 40. Gniazdo AM przeniosło się do studia KEZQ, a jego stary obiekt został przekazany Zielonoświątkowemu Kościołowi Bożemu w Rose City, który planował uruchomienie stacji FM. KBOX porzucił swój oddzielny format i listy wywoławcze, aby stać się KEZQ, symulując stację FM i format łatwego słuchania, w sierpniu 1986 roku; stacja nadal odrywała się od FM w przypadku niektórych transmisji sportowych. AM został ostatecznie użyty do nadawania pętli nagranych informacji o ruchu drogowym, koncepcja, która się nie przyjęła. KEZQ AM został następnie zakupiony przez biskupa LE Willisa z Norfolk w Wirginii w 1990 roku. Willis przełączył stację na format czarnej muzyki gospel pod nowy znak wywoławczy KLRG. Trwało to przez 14 lat, mimo że w 1994 roku pojawiły się problemy w klastrze Willis KLRG i KMZX (106,3 FM). stacje nie znajdowały się w tym samym miejscu. Chociaż stacja obwiniała problemy techniczne, anonimowy pracownik powiedział Arkansas Democrat-Gazette : „Wszyscy mieliśmy spotkanie i wyciągnęliśmy wtyczkę”. Willis był za 30 $, 000 na płatności na rzecz byłego właściciela; niektórzy pracownicy, powołując się na format ewangelii i jego misję, zdecydowali się zostać, mimo że nie otrzymywali wynagrodzenia. Reporter gazety opisał jej biuro jako „spartańskie i ledwo wygląda, jakby mieściło się w nim firma”. Problemy z FCC ostatecznie doprowadziły do ​​zrzeczenia się koncesji na nadawanie przez KLRG. Począwszy od 1999 r., Inspekcje terenowe kilku stacji Willis przeprowadzone przez personel FCC doprowadziły do ​​​​wykrycia naruszeń i wynikających z nich grzywien, które pozostały niezapłacone i doprowadziły do ​​​​orzeczenia zaocznego przeciwko firmie Willis, Willis Broadcasting Corporation. W czerwcu 2004 r. Willis Broadcasting Corporation zawarła z komisją dekret o zgodzie, na mocy którego zrzekła się licencji KLRG i stacji w Luizjanie, Północnej Karolinie i na Florydzie. powołując się na format ewangelii i swoją misję, zdecydowali się zostać, mimo że nie otrzymywali zapłaty. Reporter gazety opisał jej biuro jako „spartańskie i ledwo wygląda, jakby mieściło się w nim firma”. Problemy z FCC ostatecznie doprowadziły do ​​zrzeczenia się koncesji na nadawanie przez KLRG. Począwszy od 1999 r., Inspekcje terenowe kilku stacji Willis przeprowadzone przez personel FCC doprowadziły do ​​​​wykrycia naruszeń i wynikających z nich grzywien, które pozostały niezapłacone i doprowadziły do ​​​​orzeczenia zaocznego przeciwko firmie Willis, Willis Broadcasting Corporation. W czerwcu 2004 r. Willis Broadcasting Corporation zawarła z komisją dekret o zgodzie, na mocy którego zrzekła się licencji KLRG i stacji w Luizjanie, Północnej Karolinie i na Florydzie. powołując się na format ewangelii i swoją misję, zdecydowali się zostać, mimo że nie otrzymywali zapłaty. Reporter gazety opisał jej biuro jako „spartańskie i ledwo wygląda, jakby mieściło się w nim firma”. Problemy z FCC ostatecznie doprowadziły do ​​zrzeczenia się koncesji na nadawanie przez KLRG. Począwszy od 1999 r., Inspekcje terenowe kilku stacji Willis przeprowadzone przez personel FCC doprowadziły do ​​​​wykrycia naruszeń i wynikających z nich grzywien, które pozostały niezapłacone i doprowadziły do ​​​​orzeczenia zaocznego przeciwko firmie Willis, Willis Broadcasting Corporation. W czerwcu 2004 r. Willis Broadcasting Corporation zawarła z komisją dekret o zgodzie, na mocy którego zrzekła się licencji KLRG i stacji w Luizjanie, Północnej Karolinie i na Florydzie. Reporter gazety opisał jej biuro jako „spartańskie i ledwo wygląda, jakby mieściło się w nim firma”. Problemy z FCC ostatecznie doprowadziły do ​​zrzeczenia się koncesji na nadawanie przez KLRG. Począwszy od 1999 r., Inspekcje terenowe kilku stacji Willis przeprowadzone przez personel FCC doprowadziły do ​​​​wykrycia naruszeń i wynikających z nich grzywien, które pozostały niezapłacone i doprowadziły do ​​​​orzeczenia zaocznego przeciwko firmie Willis, Willis Broadcasting Corporation. W czerwcu 2004 r. Willis Broadcasting Corporation zawarła z komisją dekret o zgodzie, na mocy którego zrzekła się licencji KLRG i stacji w Luizjanie, Północnej Karolinie i na Florydzie. Reporter gazety opisał jej biuro biznesowe jako „spartańskie i ledwo wygląda, jakby mieściło się w nim firma”. Problemy z FCC ostatecznie doprowadziły do ​​zrzeczenia się koncesji na nadawanie przez KLRG. Począwszy od 1999 r., Inspekcje terenowe kilku stacji Willis przeprowadzone przez personel FCC doprowadziły do ​​​​wykrycia naruszeń i wynikających z nich grzywien, które pozostały niezapłacone i doprowadziły do ​​​​orzeczenia zaocznego przeciwko firmie Willis, Willis Broadcasting Corporation. W czerwcu 2004 r. Willis Broadcasting Corporation zawarła z komisją dekret o zgodzie, na mocy którego zrzekła się licencji KLRG i stacji w Luizjanie, Północnej Karolinie i na Florydzie. kontrole terenowe kilku stacji Willis przeprowadzone przez personel FCC doprowadziły do ​​​​wykrycia naruszeń i wynikających z nich grzywien, które pozostały niezapłacone i doprowadziły do ​​​​orzeczenia zaocznego przeciwko firmie Willis, Willis Broadcasting Corporation. W czerwcu 2004 r. Willis Broadcasting Corporation zawarła z komisją dekret o zgodzie, na mocy którego zrzekła się licencji KLRG i stacji w Luizjanie, Północnej Karolinie i na Florydzie. kontrole terenowe kilku stacji Willis przeprowadzone przez personel FCC doprowadziły do ​​​​wykrycia naruszeń i wynikających z nich grzywien, które pozostały niezapłacone i doprowadziły do ​​​​orzeczenia zaocznego przeciwko firmie Willis, Willis Broadcasting Corporation. W czerwcu 2004 r. Willis Broadcasting Corporation zawarła z komisją dekret o zgodzie, na mocy którego zrzekła się licencji KLRG i stacji w Luizjanie, Północnej Karolinie i na Florydzie.

Bibliografia

Original article in language